電視

電台

熱門

X
新聞稿 Press Release
RSS
慶祝萬聖節港台二台有冇搞鬼錯?!
發稿日期:2009-10-25

十二隻嘩鬼今晚一身奇異裝束,齊聲向香港電台第二台聽眾大喊:「有-冇-搞-鬼-錯」。

原來香港電台第二台節目【有冇搞錯】已播放一周年,一班各具性格的主持遂配合即將來臨的萬聖節,實行與聽眾同樂。籌備多月的「有冇搞錯-有冇搞鬼錯」活動今晚(十月二十五日)舉行,主持、歌手與超過二百位聽眾在特別佈置的錄音室內齊齊「搞鬼」一番。

【有冇搞錯】主持梁榮忠、黃冠斌、姚婷芝、阿O、Morle聯同歌手鍾舒漫、狄易達、胡琳和Square以萬聖節裝束打扮,於活動開始時一起表演由狄易達特別為【有冇搞錯】編排的舞蹈,牽動全場高漲氣氛。多項精彩表演緊接其後陸續登場,包括:胡琳和阿O破天荒合唱;斌仔跟鍾舒漫合作篤楝笑;Square與Morle在「魔法幻影」一環中大施法術。另外,在「畸人錯事雜技團」中,眾主持更首次為觀眾帶來意想不到的雜耍表演。最後,活動的壓軸環節由梁榮忠解構「破地獄」之謎。

由幾位主持輪流主理的【有冇搞錯】節目,以輕鬆幽默的話題帶出香港的奇特現象,暢談新興事物。早前節目設立「人人有隻歌」環節,鼓勵大眾就社會熱話重新填寫諷刺時弊、幽默抵死的歌曲,反應熱烈。今晚大會亦邀請了兩位最受聽眾歡迎的參加者於活動中一較高下,爭奪大獎。

香港電台第二台「有冇搞錯-有冇搞鬼錯」的精彩過程將由十月二十六日起分段在【有冇搞錯】節目內播出。【有冇搞錯】逢星期一至五晚上十二時至凌晨二時在香港電台第二台(FM94.8-96.9) 及香港電台網上廣播站(網址:http://www.rthk.org.hk)播出。

請選擇日期