電視

電台

熱門

X
新聞稿 Press Release
RSS
港台青年廣場有冇搞鬼錯派對
DJ 歌手萬聖節裝扮維肖維妙
發稿日期:2012-10-30

香港電台第二台【有冇搞錯】的三位「搞鬼」主持黃冠斌、阿O和Morle早於兩星期前密鑼緊鼓,走出直播室,四處派發「噤嚇」襟章予聽眾,籌備各界引頸以待的萬聖節活動。為了精心打造這個年度鉅獻,香港電台第二台於青年廣場舉行【有冇搞錯─有冇搞鬼錯】派對,邀請歌手和聽眾發揮創意,穿梭於充滿鬼怪氣氛的空間。

今晚(十月三十日),【有冇搞錯】節目招待三百多位忠實聽眾出席萬聖節活動【有冇搞錯─有冇搞鬼錯】。三位奇裝異服的主持邀請歌手HotCha、Super Girls、陳柏宇、陳僖儀、林德信齊齊以萬聖節裝束出現,牽動全場詭秘緊張的氣氛之餘,還出盡法寶「搞鬼」一番。十位年青歌手各自發揮搞鬼、創意本色,與聽眾分組參與「雕刻無敵南瓜王」並載歌載舞,跳出熱爆的「江南Style」等遊戲。既驚慄又惹笑的表演,令人不禁捧腹。

此外,為增加觀眾的投入感,大會鼓勵出席人士利用再造物料及舊有材料,化身別具創意而又環保的「嘩鬼」,務求以一身「出位」的萬聖節打扮,在香港電台第二台節目總監馮偉棠和陳柏宇的手中贏取「有冇搞錯鬼王、鬼后」的美譽。

香港電台第二台【有冇搞錯─有冇搞鬼錯】的精華片段安排於明晚(十月三十一日)十二時至凌晨二時在【有冇搞錯】節目時段內播出。視像版本稍後於Teen Power網站(http://teenpower1.rthk.hk/tptv/)播出,供大眾隨時瀏覽。【有冇搞錯】由黃冠斌、阿O及Morle主持,逢星期一至五晚上十二時至凌晨二時在香港電台第二台(FM94.8-96.9) 及香港電台網站(http://rthk.hk/radio2)播出。